Green Hot Chilie Padi

Green Hot Chilie Padi

Hyper Act – Hanya Aku

Hyper Act – Hanya Aku [OST Teduhan Kasih] Lyrics & Chord


Intro: Dm E F Dm Em F
Am F
Bersama janji kau sentuh rasa percaya
Am F
Hangat dinginmu mengundang rindu kecewa
Dm F G C
Hanya aku dihuni sepi rasa kasihmu
[*]
G
Hanya ku yang mencari
E
Rembulan masih ada
Am
Mungkin seketika
G-F C
Walau ku bahagia mengejar bayanganmu
Dm G
Tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu
E F
Hanya aku
Am F
Apakah mungkin berulang janji setia
Am F
Apa kan kekal ataupun menyambut duka
Dm F G
Dan dirimu di janji Sang Sempurna
Dm F G C
Dan kecewa kini dipulih rasa kasihmu
Repeat [*]
F G Am G F G
C
Dihuni rasa rindu
G
Hanya ku yang mencari
E
Rembulan masih ada
Am
Mungkin seketika
G-F C
Walau ku bahagia mengejar bayanganmu
Dm G
Tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu
E
F
Dingin rasa kasihmu
G
Bagai bintang bersemi
E
Rindu janji bicara
Am
Kekal selamanya
G F
Walau sekadar mimpi
C
Tak pernah ku peduli
Dm G
Selamanya kan ku pasti merindui dirimu
E F
Hanya aku

No comments:

Post a Comment