Green Hot Chilie Padi

Green Hot Chilie Padi

Awi Rafael – Asalkan Aku Ok



Intro: Db Bbm Ab 2x
Db Bbm Ab
Selamat pagi, selamat pagi aku ucapkan
Db Bbm Ab
Burung merpati bernyanyi di ruang halaman
Db Bbm Ab Gm
Hidup ini indah ku kata, Hidup ini indah lawa
Db Bb
Hidup ini indah ternyata
Db Bbm Ab
Selamat petang, selamat petang aku ucapkan
Db Bbm Ab
Kanak-kanak kecil berlari di ruang halaman
Db Bbm Ab Gm
Hidup ini indah ku kata, Hidup ini indah lawa
Db Bb
Hidup ini indah ternyata
*Chorus
Ab G
Asalkan aku ok, duit dalam kocek
Fm
Hidup dengan sederhana
Bbm Cm
Keluarga semua ok, masa depan cantik
Db
Hidup jauh narkoba dunia
Ab Gm
Asalkan aku ok, hidup macam taukeh
Fm
Teman ada sentiasa
Bbm Cm
Bernyanyi dan karaoke, kaya macam Datuk K
Db
Hidup tanpa masalah dunia
Ab
Hidup mewah tanpa berhutang
Db
Hati bersih tak lupa sembahyang
Fm
Inilah kehidupan
Eb
Inilah kehidupan
Ab
Otak cergas tanpa menipu
Db
Jangan marah-marah tak perlu begitu
Fm
Inilah kehidupan
Eb
Inilah kehidupan
Ab Gm Fm Bb Cm Db
Ulang *Chorus
Eb Ab
Inilah Kehidupan

No comments:

Post a Comment